"" voor mij - voor jou: een atc en een u.f.o. die geen u.f.o was….

vrijdag 3 augustus 2012

een atc en een u.f.o. die geen u.f.o was….

Ik had een heel bericht voorbereid in livewriter, foto’s erbij, klaar om te plaatsen.

Het ging over een haakprojectje waar ik maar niet uit kwam, al wel 10 keer overnieuw begonnen, steeds iets anders geprobeerd, maar het was het aldoor nét niet….

Dus ik dacht: daar ga ik eens een u.f.o. verhaaltje over schrijven, soms helpt dat…..
(u.f.o. staat hier voor UnFinished Object, ik schreef daar hier ook al over.)

En ja, na nog een klein stukje haken voor de laatste foto had ik ineens een idee!
Heel fijn natuurlijk, maar mijn blogberichtje was plotsklaps overbodig geworden….

Gelukkig had ik pasgeleden nog een atc kaartje gemaakt (toen ik mijn typemachine aan het uitproberen was).

atc-margriet


opbouw:
  • papiertje met tekst uit een tuintijdschrift
  • gesso
  • hokjesstempel met getypte letters
  • bloem gestempeld op kalkpapier en met pastelpotlood ingekleurd
  • randjes met distressinkt gekleurd
Dat hokjesstempeltje heb ik ooit eens zelf gegutst in (uit? van?) een hema gum:

gum-1

En omdat zo’n gummetje 2 kanten heeft, heb ik aan de andere kant ook een hokjespatroon gegutst:

gum-2

Ik gebruik hem regelmatig.

Zo en nu 3 keer raden wat ik dit weekend ga doen…
Haken natuurlijk!
En dan hopen dat ik binnenkort iets leuks heb om te laten zien! (en anders staat mijn u.f.o. berichtje al klaar Glimlach)

groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...