"" voor mij - voor jou: lege blaadjes

woensdag 12 september 2012

lege blaadjes

Hoeveel lege notitieboekjes heeft een mens nodig?

groen-blauwe-boekjes--1

Eén in gebruik en één in reserve, dat zou in principe al genoeg moeten zijn.
Maar als lege notitieboekjes en schriftjes maken één van je hobby’s is dan kan het aantal reserveboekjes flink oplopen.

Zoals bij mij dus….

Er lagen wat restjes groen en blauw papier op mijn bureau en dat kon ik gewoon niet terugleggen in de doos, dus snel van wat A4 ruitjesvellen 5 kleine schriftjes gevouwen.  Met de restjes groen en blauw kaftjes gemaakt en genaaid met groen garen. Plakbandje langs voor de versier en klaar…….dacht ik…..
….maar ik was nog niet helemaal tevreden.

Van een scrapvel en een reep karton heb ik een soort hoesje gevouwen, daar komt geen lijm aan te pas, alleen vouwwerk, en het zit steviger in elkaar dan je zou denken.
Het plakbandje er omheen is dan ook alleen voor de sier.

groen-blauwe-boekjes--2

groen-blauwe-boekjes--3
groen-blauwe-boekjes--4

Een papieren rondje met een vogelafbeelding (gevonden bij graphics fairy ) er op en toen was ik wel tevreden!
Gelukkig maar…….☺

groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...