"" voor mij - voor jou: lege blaadjes

woensdag 12 september 2012

lege blaadjes

Hoeveel lege notitieboekjes heeft een mens nodig?

groen-blauwe-boekjes--1

Eén in gebruik en één in reserve, dat zou in principe al genoeg moeten zijn.
Maar als lege notitieboekjes en schriftjes maken één van je hobby’s is dan kan het aantal reserveboekjes flink oplopen.

Zoals bij mij dus….

Er lagen wat restjes groen en blauw papier op mijn bureau en dat kon ik gewoon niet terugleggen in de doos, dus snel van wat A4 ruitjesvellen 5 kleine schriftjes gevouwen.  Met de restjes groen en blauw kaftjes gemaakt en genaaid met groen garen. Plakbandje langs voor de versier en klaar…….dacht ik…..
….maar ik was nog niet helemaal tevreden.

Van een scrapvel en een reep karton heb ik een soort hoesje gevouwen, daar komt geen lijm aan te pas, alleen vouwwerk, en het zit steviger in elkaar dan je zou denken.
Het plakbandje er omheen is dan ook alleen voor de sier.

groen-blauwe-boekjes--2

groen-blauwe-boekjes--3
groen-blauwe-boekjes--4

Een papieren rondje met een vogelafbeelding (gevonden bij graphics fairy ) er op en toen was ik wel tevreden!
Gelukkig maar…….☺

groetjes van
Evelyn

Pin It!

18 opmerkingen:

Angélique zei

En weer een ontzettend leuk cadeautje klaar! :-)

brigitte zei

Helemaal geweldig weer.
Je zal zo iets maar kado krijgen.
Dan word je toch helemaal blij.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Maddy zei

Nou ik kan je vertellen dat een mens NOOIT genoeg notitieblokjes heeft! Ik ben er eveneens gek op en heb ze dus overal....je zou bv. maar net op het toilet een ideetje krijgen wat je beslist moet opschrijven..of s'nachts?!..onderweg..bij de supermarkt..ik bedoel maar!
Ze zijn super en zeker in zo'n hoesje als kadootje erg leuk!
Grtzz..Maddy

Maddy zei

..ow trouwens...ik zou best wel willen weten hoe je zo'n hoesje vouwt *kijkt heel lief*

Annie Bodelier zei

En 't ziet er weer fantastisch uit! Trouwens - notitieboekjes kun je nooit genoeg hebben...
groet, Annie

Gery zei

Wat een ontzetten leuke set is dit geworden!!!
En dan dat doosje erbij!!!
Superidee hoor.
Snap je verslaving stukken beter na de doe-het-lekker-zelf verrassing van jullie, die ik gekregen heb.
Hmm, dat doosje ga ik ook eens over nadenken.
Groetjes Gery

Tante Jannie zei

Van notitieboekjes kun je er nooit genoeg hebben :-). Heb er zelf laatst ook voor het eerst een aantal gemaakt en ben nu al dagen aan het nadenken over hoe ik zo'n handig hoesje kan maken dus... (kijkt je op mijn allerliefst aan) hoe heb je die gemaakt? :-)

Dymphie zei

je bent een mens naar m'n hart :) Notitieboekjes komen tenslotte altijd van pas!

miekemoeche zei

ik dacht al dat alleen ik zulk een vreemde "afwijking" had om altijd maar méér notitieboekjes te verzamelen ;-)) Oef, gelukkig, ik hoef me niet te schamen ;-))
Volgens mij kan je d'er nooit genoeg in voorraad hebben.

Anneke zei

Je kan echt nooit teveel boekjes hebben hoor, desnoods geef je ze maar weg :)
Jij bent niet snel tevreden maar dat leidt tot iets! Mooie hoes voor je boekjes! Prachtig geheel!

Betsy zei

Kleine boekjes komen altijd van pas. Ik heb ze altijd bij me voor het geval ik een leuk idee heb dat ik niet wil vergeten ;)
Ze worden veelvuldig gebruikt.
Deze zijn wel heel mooi. Prachtige kleuren en een ontzettend handig doosje. Dat zouden mijn boekjes ook heel goed kunnen gebruiken. Dank voor de tip!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

herminesplace zei

Waat ene praxchtige set zo, helemaal met die doos eromheen. super

Willeke van der Heijden zei

Wat mooi, ook die kleuren! Een prachtig setje.

Gio zei

Such a lovely project, the box and the little notes!

vee zei

er zijn zo van die dingen waar ne mens nooit genoeg van kan hebben
awel, van zo'n schoon notitiebloekskes zou ik er nooit genoeg hebben
die zijn echt knap zeg!
gij moet toch nooit kadootjes voor onder de kerstboom kopen gij?
gij kunt die toch kiezen uit uw knutselkast!

Yvonne zei

Hoeveel notitieblokjes een mens nodig heeft? Héél veel, want ze zien er altijd zo leuk uit, en ze zijn zo handig, en voor alles wil je wel een notitieblokje hebben, dus heel veel nodig.
Jouw notitieblokjes/-boekjes zien er geweldig leuk en fris uit, super leuk! En daar wil een mens er dus heel veel van hebben. Dus behalve handig, leuk, enz., zijn ze eigenlijk ook gewoon voor de heb en neer te zetten!
Groetjes van Yvon

Marleen Derweduwen zei

Een prachtig en bruikbaar setje!
Mooie kleurenwaaier!!
Handig gevouwen kaftje .
Wil je daar het patroon van delen?

Jeanine zei

Zulke mooie boekjes kan je inderdaad nooit te veel hebben, al is het maar om weg te geven... Daar is iedereen blij mee, met een zelfgemaakt boekje.
Zou eigenlijk ook wel graag weten hoe je dat kaftje vouwt...

Groetjes,
Jeanine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...