"" voor mij - voor jou: nieuwe oude knopen

vrijdag 24 augustus 2012

nieuwe oude knopen

 Gelukkig heb ik in mijn knopenvoorraad ook saaie knopen.

KNOOPJES

Die ga ik nu dus gebruiken. Ze krijgen een nieuw jasje.
de eerste vier knopen krijgen een dikke jas. Het idee zag ik bij haar.

GEVULDE-KNOOPJES

daarna een paar knopen met een dun jasje. dat had ik hier gezien.

DUNNE-KNOOPJES

Bij het maken van de knopen moest ik aan bloemen denken.

BLOEM-MET-KNOOP

En bij het maken van de bloem moest ik aan een schilderijtje denken.

                       BLOEM-OP-CANVAS

Het is nog niet af,er moet nog iets bij, maar ik weet nog niet wat.
En omdat ik nog een dikke klodder blauwe verf aan mijn penseel had hangen gauw nog een klein canvasdoekje (6 bij 8cm.) gepakt.
Daar een gehaakt bloemetje met behulp van een splitpen en een stukje tape op vastgemaakt
.
GEHAAKTE-BLOEM-OP-CANVAS

Nu ik de foto zie moet er nog iets …..
….. kijk:gehaakte-bloem-op-canvas

een  drupje nagellak op de splitpen. Dat ziet er net iets leuker uit.
Het heeft nu niets meer met knopen te maken maar zo zie je van het één komt het ander.
groetjes van imke

Pin It!

12 opmerkingen:

Monique zei

Leuk idee, die knopen. En helemaal top de nagellak op de spitpen!
Groetjes, Monique

AnitaS zei

Wat grappig dat je zo van het een in het ander rolt. Vroeger maakte ik altijd zo knopen voor op mijn kleding.

Tante Jannie zei

Heel erg leuk!

Maddy zei

Wederom een super leuk idee van de jasjes voor de knopen (heb nl. een grote pot vol saaie knopen:-)) ik schrijf het allemaal in mijn 'todoboekje' dan kom ik straks de winter wel zonder verveling door!

Dymphie zei

wat zijn je knopen supergaaf! dank je wel voor de linken naar je inspiratie.

brigitte zei

Geweldig je knopen.
Super de canvasjes en helemaal de kleinste.
Groetjes en een fijn weekend. Brigitte

Betsy zei

Mooi, die knopen, vooral die in het dikke jasje. Ik kan er niet genoeg van krijgen, dat oppimpen van en met oude knopen. Dank je wel voor het idee.
De kleine schilderijtjes zijn ook weer heel inspirerend.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Angélique zei

Dank je wel voor deze super leuke tips! Wil je weten hoeveel simpele knopen ik heb? Haha, heeeeeel veel!
Ik zet maar even wat ideeën op mijn pinboard ;-)

miekemoeche zei

van creativiteit gesproken!!! van saaie knoop tot supervrolijk schilderijtje....dat is kunnen!

Marleen Derweduwen zei

Ik gebruik ook deze techniek om knopen te hebben die passen bij gemaakte kleding.
Jij gebruikt echter je knopen op een heel creatieve manier.

jellinacreations zei

Zo herkenbaar!
Van het een komt het ander :-)
Maar er komen wel mooie dingen uit voort.

Jeanine zei

Knap gevonden die schilderijtjes. En die knopen. Dat zal ik onthouden.

Groetjes,
Jeanine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...