"" voor mij - voor jou: art journal songbook (1)

vrijdag 31 augustus 2012

art journal songbook (1)

Mijn art journal heeft een naam gekregen: songbook, omdat ik hem ga vullen met woorden uit liedjes (en plaatjes natuurlijk…..).
Voor de eerste 2 bladzijdes kreeg ik een idee bij het zien van een tijdschriftplaatje van een kikker en het liedje “when you are a king” van de White Plains. Een ouwetje uit 1971, ik zie mezelf weer zitten met mijn cassetterecordertje en toppop op tv.

artjournal-king-1
When You Are A King by White Plains on Grooveshark

Details:

artjournal-king-2

artjournal-king-3

De geruite stukjes papier heb ik gemaakt in word, voor mij nog steeds de meest simpele manier om een achtergrondje voor bijvoorbeeld tekst te maken:

image

artjournal-king-4

artjournal-king-5

Het was heel leuk om te maken, nu weer fijn nadenken over een nieuw liedje……

groetjes van
Evelyn

Pin It!

11 opmerkingen:

Tante Jannie zei

Dat is een zeer veelbelovend begin :)

Maddy zei

Jeetje, jij maakt er echt iets heel bijzonders van...prachtig gewoon! Ben benieuwd naar de volgende...Grtzz..Maddy

Betsy zei

Geweldig! Mijn (en jouw) jeugdsentiment vereeuwigd in het artjournaal :)
Prachtig begin. Dit smaakt naar meer....

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

vee zei

goh zeg, ik word daar jaloers van, ik zou dat ook wel willen kunnen...

cri-cri zei

schitterend en leuk met de uitleg !

Marleen Derweduwen zei

Woorden uit liedjes;een uitstekend uitgangspunt voor vele uitdagingen.
Je eerste is alvast geslaagd.

ida zei

ach, wat heb je dat leuk gedaan!
prachtig met de verwerking van dat
mooie lied..

groetjes Ida

Anneke zei

Leuk begin, die eerste pagina! Super ook, dat songbook idee!

Wil den Berg zei

Wat een liederlijk idee, dat ga ik zeker gebruiken in mijn 'doe het lekker zelf' schriftje*. Het 2e exemplaar wordt dan een reislustig boekje over bezochte steden.

*Wat een waanzinnig leuk pakketje, menig bezoeker vraagt waar het te koop is!

Dymphie zei

supergaaf begin! En bedankt dat je alle stappen laat zien, altijd heel leuk.

Jolette zei

Gaaf idee!
Leuk hoe je dit liedje uitgewerkt hebt!
Was echt een "och ja dat liedje"!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...