"" voor mij - voor jou: art journal songbook (1)

vrijdag 31 augustus 2012

art journal songbook (1)

Mijn art journal heeft een naam gekregen: songbook, omdat ik hem ga vullen met woorden uit liedjes (en plaatjes natuurlijk…..).
Voor de eerste 2 bladzijdes kreeg ik een idee bij het zien van een tijdschriftplaatje van een kikker en het liedje “when you are a king” van de White Plains. Een ouwetje uit 1971, ik zie mezelf weer zitten met mijn cassetterecordertje en toppop op tv.

artjournal-king-1
When You Are A King by White Plains on Grooveshark

Details:

artjournal-king-2

artjournal-king-3

De geruite stukjes papier heb ik gemaakt in word, voor mij nog steeds de meest simpele manier om een achtergrondje voor bijvoorbeeld tekst te maken:

image

artjournal-king-4

artjournal-king-5

Het was heel leuk om te maken, nu weer fijn nadenken over een nieuw liedje……

groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...