"" voor mij - voor jou: atc Lady Cidera

woensdag 27 juni 2012

atc Lady Cidera



































 Rare naam?
Ja, dat wel…dat komt omdat het een soort van iron lady is, een ijzeren maagd, een blikken barones……
Kijk maar, op de achterkant zie je waar haar naam vandaan komt…..























Het is een transfer op de binnenkant van een opengeknipt blikje.
Het metaal glanst en spiegelt door de transfer heen.







De “dingetjes” ☺ in de hoeken zijn splitpennen, de naam heb ik met mijn nieuwe oude typemachine op een lintje getypt.























Hoewel ik over het algemeen alleen public domainplaatjes gebruik (zoals van de graphics fairy), heb ik nu een uitzondering gemaakt, ik vond deze plaatjes van far far hill (alleen voor persoonlijk gebruik) zó mooi.

Heel leuk om te doen, er ligt nog een blikje klaar, ik denk dat de volgende dame met een rare naam niet lang op zich zal laten wachten (daar houden adelijke dames überhaupt niet van….)


Last but not least: ik zag weer nieuwe volgers, de teller staat op 123, wat een leuk getal! Welkom en veel leesplezier!

groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...