"" voor mij - voor jou: boekje

maandag 20 augustus 2012

boekje

Vorig jaar heb ik een superkoop gedaan bij de kringloop
Een LETTERSTEMPELDOOS
stempeldoos-letters
En het handige is dat je de letters aan elkaar kunt klikken .
Er wordt regelmatig wat gestempeld.
Maar nu ga ik er een boekje mee vullen.

boekje-lww-1
 boekje-lww-2

Voordat ik het boekje in elkaar zette eerst nog foto’s van de  losse bladzijden gemaakt. Anders weet je nog niet waar ik het boekje mee gevuld heb.

inhoud-boekje-lww-1

inhoud-boekje-lww-2

groetjes van Imke

Pin It!

11 opmerkingen:

Tante Jannie zei

Wat een geweldige stempeldoos! En dank je wel dat je mijn blog volgt. Heb jouw blog ook eens goed bekeken en je hebt er weer een fan bij hoor! :)

brigitte zei

Wat een grappig boekje zo met al die woordjes.
Super zo een stempel doos.
Waar zo een krinloop al niet goed voor is.
Stempel ze.
Groetjes Brigitte

Gerd@ zei

Ik heb vorig jaar zo een stempeldoos kunnen scoren op mijn oude lagere school die hadden een rommelmarkt wat was en ben ik er blij mee gebruik hem echt heel vaak ... ik heb ook nog van die schuin geschreven letter stempels erin ...

Fijne maandag ... groetsss Gerd@

Betsy zei

Wow, wat een geweldige vondst bij de kringloop. Zo'n stempeldoos is helemaal super.
Het boekje vind ik is heel verrassend: leuk!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Willy zei

Wat een mooie aankoop!!

Helmi zei

Wat goed, ik heb ook zoiets. Helaas zijn de stempels van mij heel erg klein.

Wil den Berg zei

Wordt hier weer zo blij van....

Anneke zei

Wat heb je mooi gespeeld met letters en woorden. Heel leuk boekje!

Yvonne zei

Ow, die gemakkelijke, geweldige, overal naar toe meenemende boekjes!
Ik kan er bijna niet stoppen om boekjes te maken, voor mijn buurvrouw, vriendin, nichtjes, kinderen en noem maar op. Zo te zien heb jij dit virus ook :-)
En dan die geweldige stempeldoos, wat een gelukkie :-)

Marleen Derweduwen zei

Super aankoop!!!
Creatief gespeeld met een geweldig eindresultaat.

joke zei

Wat een geweldige vondst die stempeldoos! Ga je 100 x voor niks naar de kringloop en dan ineens...bingo! Leuk boekje heb je er ook mee gemaakt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...