"" voor mij - voor jou: boekje

vrijdag 29 juni 2012

boekje


Ik wilde weer eens een boekje maken, maar geen leeg boekje.
In mijn doos met stempels liggen aardig wat kleine bloemenstempeltjes.
Daar ga ik het boekje mee vullen
Een mooi papiertje (a4) opgezocht en  er 9 blaadjes van gescheurd (8 gebruikt voor de inhoud van het boekje)
Op elke kant komt een stempeltje
bloemenstempels-1

bloemenstempels-2



Een bijpassend kleurtje voor de omslag en…..klaar is mijn miniboekje
boekje-bloemenstempels-1

boekje-bloemenstempels-2

groetjes van imke

Pin It!

13 opmerkingen:

Pleuntje zei

Makkelijk te maken maar een mooi resultaat. X

joke zei

Snel gedaan, maar een leuk resultaat.

Marleen Derweduwen zei

Wat een lief klein hebbeding is dit geworden!!!
De stempels geven dit boekje direct een andere uitstraling.
Mooie manier om de blaadjes samen te houden.

Anneke zei

Ik ben gek op kleine (gevulde) boekjes, supermooi dit! Je laat het klinken alsof het niks inhoudt maar ik vind het heel mooi bedacht! Leuk met die rafelige randen ook!

ida zei

wat een super schattig boekje is
dit geworden!!

groetjes Ida

Betsy zei

Wat een lief, fleurig boekje heb je gemaakt! Echt zo'n hebbeding om ergens neer te leggen en zo nu en dan even te bladeren.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Willy zei

Mooi boekje heb je gemaakt, leuk met die verschillende stempeltjes en zachte kleurtjes.
Groetjes,

Jeanine zei

Wat leuk bedacht, dat boekje. Zo kan je altijd kiezen welke stempel je wil gebruiken. En je kan de reeks stempeltjes nog aanvullen als je dat wil. Mooi boekje!

Groetjes,
Jeanine

Berlinde zei

Wat een prachtig mini-boekje, zo leuk!
Lieve groetjes, Berlinde

Gery zei

Wat een superleuk idee en wat heb je het mooi uitgewerkt.
Leuk om te zien, ik heb genoten.
Groetjes Gery

Elizabeth zei

Wat leuk gedaan! Ik vind de scheurrandje zo enig verzonnen...

Fijn weekend, groetjes Elizabeth

Janine zei

Wat een super lief boekje, helemaalmgoed gelukt en top mooi!!

Jolette zei

Super leuk!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...