"" voor mij - voor jou: bewaren en minitasjes

maandag 27 augustus 2012

bewaren en minitasjes

Ik liet de vorige keer de knopen met een jasje zien, maar nu liggen ze tussen allerlei andere spullen op mijn tafel.
Oplossing:
Evelyn had zo’n leuk tasje gemaakt. Misschien is dat wat.
Ik maak  een minitasje en het is inderdaad zo leuk om te doen. Al snel had ik vijf tasjes.(zie je, ze zijn maar 7cm. hoog)
kleine-tasjes

De knoopjes verdwijnen al snel in tasjes één.
tasje-knopen

Maar wat doe je nu verder in zo’n ieniemienietasje?!
Nou er is genoeg te bedenken.
Tasje twee vul ik met gehaakte bloemetjes.
tasje-bloemen

Tasje drie is voor iemand die wel van een lekker bonbonnetje houdt (hij past er maar net in).
tasje-bonbon

Er slingeren ook restjes servettenplakband. Die mogen in tasje vier.
tasje-tape

En in tasje vijf gaan een paar kadolabeltjes.
tasje-labels

Zo zie je maar, een tasje is snel gevuld. . . .om weg te geven of om lekker zelf te houden.
groetjes van Imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...