"" voor mij - voor jou: sjoelstenen

vrijdag 11 november 2011

sjoelstenen

sjoelstenen


Nee , ik ga niet sjoelen.
Ik doe er een stempel op en ik maak er een gaatje in.



sjoelstenen-met-stempel



sjoelsteen-met-gaatje




Ja leuk hoor ---en dan?

Dan maak ik een ijzerdraadje(zo’n groen bloemistenijzerdraadje) vast aan een klein knijpertje en zet dat in de sjoelsteen.


knijper-op-ijzerdraad


Nu alleen nog maar een leuk kaartje opzoeken.




kaartje-op-standaard


En tot slot: Wil je nog meedoen aan onze give-away, laat dan hier (klik) een berichtje achter. Het kan nog tot en met zondagavond 13 november



groetjes van de I van Iene

Pin It!

9 opmerkingen:

Miek zei

Wat een schitterend leuk idee! Dit ga ik maken met de kinderen voor de kerstmarkt. SUPERRRRRRRRRRRRR

Janine zei

super leuk idee!! waar staat mijn sjoelbak ? ☺

Jolette zei

Wat een grandioos idee!
Erg leuk!!!

Desirée-ScrapDees zei

gossie wat een leuk idee zeg, maar ik zal er maar niet aan beginnen, want het sjoelt niet zo lekker hahaha

Betsy zei

Wat een fantastisch idee en wat ziet dat er leuk uit! Dank je wel voor je inspiratie.

Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

brigitte zei

Super idee.
Groetjes Brigitte

Anneke zei

Heel leuk idee!

Pleuntje zei

Super en ja ook ik ga helpen bij een kerstmarkt, dus dit idee komt goed van pas. Nu nog sjoelstenen zoeken.
groet Petra

Maria zei

Wow! Superleuk!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...