"" voor mij - voor jou: gehaakt (kerst)slingertje

donderdag 19 december 2013

gehaakt (kerst)slingertje

Ik haakte een slingertje op dezelfde manier als hier, dus kleine lapjes tunisch haakwerk, daarna omhaakt met vasten en letters in kruissteekjes er op geborduurd (volgens dit patroon van Imke).


De foto’s die ik vanmiddag maakte zijn niet zo goed gelukt……en nu is het te donker om het over te doen. Oeioei, dat belooft wat voor de winterfotojacht, hopelijk gaat het dan beter….


Zonder foto is maar saai, dus hierbij wat net-niet-helemaal-scherpe plaatjes:


kerstslingertje-1


Ik zie nu dat de kraaltjes ook al niet mooi verdeeld zijn.


Nog zo’n wazig exemplaar:


kerstslingertje-2


En ben je nu wat duizelig geworden van dat getuur, dan word je van deze muziek weer helemaal rustig….ik wel tenminste….. (het is Lavinia Meijer die hier Metamorphosis 2 van Philip Glass speelt, door haarzelf bewerkt voor harp)


minimal music


groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...