"" voor mij - voor jou: borduurboekje

donderdag 15 mei 2014

borduurboekje

Zoals ik vorige keer al vertelde, kwam ik zo’n leuk borduurpatroon tegen op internet.
Alle letters van het alfabet, bedoeld om er een sleutelhanger mee te maken.
Maar ik zag een boekje voor me…

borduurboekje-1

Eerst heb ik alle letterpatroontjes nagetekend (de printer deed het even niet…).
Dat leek een hele klus te worden, maar al tekenend bleek het een meditatieve bezigheid te zijn,

borduurboekje-2

Mikki (de poes) werd er ook heel rustig van (maar dat is ze eigenlijk altijd wel):

borduurboekje-6

alle letters:

borduurboekje-3

Aan de binnenkant van het omslag heb ik een kartonnetje, overtrokken met een stukje katoen, geplakt.

borduurboekje-5

de buitenkant:

borduurboekje-4

Het boekje was voor Imke, dat is duidelijk….

En het patroon heb ik hier gevonden:

link   free cross stitch pattern with alphabet set for a key rings (website Tam’s Creations)

Je kunt daar het patroon als pdf downloaden. Het patroon is alleen voor eigen gebruik.

groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...