"" voor mij - voor jou: volkstuin

maandag 2 september 2013

volkstuin


Deze keer alleen maar (veel) groene foto’s.
Foto’s van de volkstuin waar mijn vriendin en ik  genieten van het zaaien,planten, oogsten en snoepen van al het lekkere fruit.

Dit is het lange pad naar onze tuin.Hier krijg ik altijd een vakantiegevoel.

volkstuin-1


bramen van de buurman
volkstuin-7

pruimenboom, van de buurman. Hier plukken wij ook van.
Links zie je nog een stukje van de kas waar o.a. tomaten en komkommers groeien.
volstuin-5

De wespen houden ook erg van pruimen. Uitkijken dus
volkstuin-10

 De maïskolven hebben al een vrolijk pruikje
volkstuin-2

Veel appels dit jaar. Dat wordt appelmoes,appelsap, appeltaart, mmmmmm
volkstuin-3

stoofperen. Ook al zo lekker
volkstuin-4


het wordt wel een keer hutspot eten.
volkstuin-9

Dit jaar voor het eerst pattisons. Nog nooit gegeten.
volkstuin-6
 volkstuin-2013
Zo, hier stop ik maar eens. Anders wordt het wel een heel lang groen bericht.
De volgende keer weer eens iets stoffigs.
groetjes van imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...