"" voor mij - voor jou: b.o.m. nr. 2 – alfabet (a)

maandag 9 januari 2012

b.o.m. nr. 2 – alfabet (a)

Ik heb altijd wel iets met letters, dus was de keus snel gemaakt toen ik patroontjes zat te bedenken.
Het is leuk om te spelen met de vorm, op zo’n manier dat de letter herkenbaar blijft.
Eén letter is natuurlijk een beetje weinig (en welke zou je dan moeten kiezen….), dus al doende werd het zo maar een heel alfabet.
Dit is de eerste in een serie van 12 patroontjes.

alfabet-a
30 x 30 kruisjes
alfabet-evelyn-a









Imke heeft de hele alfabetlap al geborduurd…..

alfabet-imke

(onder de x en y is ruimte voor datum en/of initialen)

Imke heeft heel fijn linnen gebruikt (10 draadjes per cm.) en haar lap is ongeveer 15 x 20 cm.
Mijn “a” is 5 x 5 cm.

Ik ben er wel achter gekomen dat borduren een oefening in concentratie en geduld is…….

Wie het ook wil proberen kan de patroontjes downloaden (maar niet op eigen blog of website aanbieden).

groetjes,
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...