"" voor mij - voor jou: midden in de nacht….

zaterdag 6 augustus 2011

midden in de nacht….

Het is maar gelukkig dat ik een nachtmens ben, want ik kwam er om half één achter dat ik nog een taart moest maken.
Dat was niet zo’n ramp, want het was een makkelijk recept: koekkruimelbodem, geklopte verse kaas en slagroom en dan een uurtje of wat in de koelkast.

Makkie…..

Maar de slagroom werkte niet mee!
Echt, het is me nog nooit eerder gebeurd dat de slagroom van het ene moment op het andere in water met brokjes veranderde.
Gelukkig had ik nog een reservepakje slagroom.

Maar nu zit ik met een kan met de inhoud van 2 pakjes rare room.
Zou ik daar nog iets mee kunnen? Ik heb het nog maar even bewaard, misschien staat er op internet nog een tip wat te doen met verbrokkelde slagroom……..

Het is uiteindelijk toch gelukt, de taart staat te koelen en krijgt morgen een hoedje van kersen.

(en gaat zij dan moe maar voldaan naar bed????? nee, dan gaat zij nog even gauw een blogberichtje schrijven…….)



vol goede moed










ziet er niet echt lekker uit....










toch nog gelukt!










Mik zit er bij en kijkt er naar











Welterusten dan toch maar….

groetjes van de E van Iene

n.b. (hij was gewoon geschift! dus zó ziet dat er uit! weer wat geleerd....)
       (en dat kwam omdat de room niet goed genoeg gekoeld was.)
       (wat kun je toch een hoop leren op het wereldwijde web!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...