"" voor mij - voor jou: Hallo Annebel!

woensdag 20 juli 2011

Hallo Annebel!

Het hoedje heeft een plek gevonden.

RIMG0280

Op de kop van Annebel (ik ben inmiddels erg gehecht geraakt aan haar tijdens het bedenken en maken; ik vind dat ze een naam verdient).
Dit is het eerste vogeltje op voor mij – voor jou, er zullen er nog een heel stel volgen in de loop der tijden.
Mijn eigen hoofd zit namelijk vol met vogeltjes (het is af en toe een gefladder van jewelste daarbinnen…..) en ik weet dat bij mijn zus ook een aantal vogeltjes zijn genesteld.
Daarom vond ik het ook wel aardig om ze een naam te geven (in alfabetische volgorde), dus óp naar Betsie (of Babs of Barend).
Maar nu eerst aandacht voor Annebel - dit is alvast een korte kennismaking – in mijn volgende bericht komt de werkbeschrijving en zal ik het patroontje plaatsen in de downloadafdeling.

groetjes van de E van Iene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...