"" voor mij - voor jou: een boekbind experiment

dinsdag 23 februari 2016

een boekbind experiment

Ik ga proberen een boekje te maken van losse velletjes aquarelpaper.
Het boekje moet aan een paar voorwaarden voldoen:
1. de bladzijden moeten goed open blijven liggen
2. ik moet er achteraf  blaadjes aan kunnen toevoegen
3. geen boekbindring o.i.d. maar een genaaide binding gebruiken
Dit is het begin:
schetsboekje-3
De blaadjes zijn 10 bij 9, een minischetsboekje wordt het dus…
Het gekleurde velletje is een deel van de omslag van het boekje
Nu ga ik eerst vast wat kleine tekeningetjes maken, niks bijzonders, gewoon wat er in me opkomt.
Het idee voor dit tekeningetje komt van een foto van een tatoeage die ik op internet zag.
schetsboekje-2
Nog één
schetsboekje
Hier ben ik nu mee bezig
schetsboekje-1
wordt vervolgd….

groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...