"" voor mij - voor jou: boekje in wording

donderdag 4 september 2014

boekje in wording

Als ik ergens mooi (scrap)papier tegenkom, kan ik dat bijna niet laten liggen (zeker als het ook nog eens voor een leuk prijsje is…).
Vervolgens ligt het in de kast, want vaak gebruik ik toch iets alternatiefs of iets zelfgemaakts.  Ik gebruik ze eigenlijk vooral als achter- of ondergrondje of voor de inspiratie ☺.

bijna-een-boekje-1
Vandaag is het Boekenfestijn in Utrecht, mijn vaste jaarlijkse uitje. Meestal hebben ze daar ook mooi papier. Ik denk uitlopende series. Ook niet heel veel keus, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat er niet iets (veel te veel…) voor me bij zat.
Dus ik dacht: Laat ik nu eens iets met mijn bedrukte papiertjes doen, dan mag ik van mezelf weer een nieuw blok kopen ☺
Eerst maar wat vouwen
bijna-een-boekje-2
daarna wat labeltjes knippen
bijna-een-boekje-3
en wat tekstjes verzamelen
bijna-een-boekje-4

En toen was het ineens alweer woensdag en dus mijn beurt om een berichtje te plaatsen (voor de donderdag), maar het boekje is nog niet af.
Ik heb een koptische binding in mijn hoofd en een soort omslagje.
Daar ga ik me in het weekend maar eens lekker mee bezig houden, als ik tenminste mijn tijd niet verdoe met het eindeloos doorbladeren van mijn nieuwe blokjes en genieten van wat ik nog meer voor leuks heb verzameld!

groetjes,
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...