"" voor mij - voor jou: groen om te eten….

donderdag 13 juni 2013

groen om te eten….

De eerste 4 bladzijdes zijn af.

groen-eten-1

De stickers komen uit een Engelstalig kinderpuzzelboek. Ik heb ze wel een beetje bijgekleurd. De kool is een poezieplaatje, net als de……

groen-eten-2

Eén kantje is nog leeg, daar moet de titel komen. 
Omdat ik over de titel nog even moet nadenken, ben ik maar verder gegaan met het tweede “katern” (heet het wel een katern als het maar uit één velletje – 4 kantjes bestaat? nou ja, niet echt belangrijk, natuurlijk ☺)
Dat gaat over groen in de natuur. Daarvoor heb ik wat ronde witte stickertjes een kleurtje gegeven:

groen-natuur-2

En toen zag het er zo uit: (ik moet ze nog even goed aandrukken, zie ik…)

groen-natuur-1

De “groene natuur” ligt al klaar, maar dat is iets voor de volgende keer…


We zijn helaas genoodzaakt om tijdelijk (hopen we!) het anoniem reageren niet toe te staan. We worden nogal bedolven onder vervelende spamreacties door anonieme niet-leukerds.
Heb je geen google-account, maar voel je toch de dringende behoefte om te reageren ☺ ? Mailen kan altijd natuurlijk!  iene at xs4all punt nl


groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...