"" voor mij - voor jou: ik doe het lekker zelf

maandag 17 september 2012

ik doe het lekker zelf

Ik ben wel blij met de hobby van Evelyn.
Zo heb ik nog eens een privé workshopje.
doe-het-lekker-zelf
We gaan een notitieboekje maken.
twee-boekjes
Zo één als bij de weggevertjes, maar dan in het klein (ongeveer 14 bij 10 cm).
Vergeten foto’s te maken. Dus laat ik alleen het eindresultaat zien.
Eerst het boekje van Evelyn:  
boekje-kip-evelyn

En dit is mijn boekje:
boekje-hartjes-imke

De inhoud bestaat uit verschillende blaadjes:
inhoud-boekjes
Het was een gezellige middag, op naar het volgende workshopje.
Het verhaal is nog niet af.
Ik heb thuis ook lapjes,bandjes, kraaltjes, . . . . . .
Dus de volgende dag boekje nummer twee gemaakt. Je moet tenslotte wel oefenen als je iets nieuws hebt geleerd.
notitieboekje-nr-2
groetjes van imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...