"" voor mij - voor jou: het wasdag-boekje

woensdag 2 mei 2012

het wasdag-boekje

Ik was wat aan het prutsen met een bedrukt A4tje en daar had ik opeens een boekje (ongeveer 7 x 10).
Maar dan nog wat verzinnen om het boekje te vullen…..dat vind ik altijd zo moeilijk.
Sommige mensen knippen en plakken met schijnbaar groot gemak een heel art journal in elkaar, maar dat krijg ik niet voor elkaar….
Gelukkig schreef Imke een stukje over een kaart met een slingertje en toen moest ik ineens aan een waslijntje denken, inspiratie dus!
De kledingstukken zijn van kleine stukjes stof, de waslijnpalen en de knijpertjes zijn van een houtvloerstaaltje van Gamma, de waslijn is één lange draad die ik door het hele boekje heb geregen.
voor- en achterkant:
wasdag-1

wasdag-2

wasdag-3
 wasdag-4

wasdag-5

Groetjes van
Evelyn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...