"" voor mij - voor jou: borduurtje op maandag

maandag 28 mei 2012

borduurtje op maandag


Wat gaat een week snel voorbij. Het is al weer tijd voor een borduurberichtje.
Deze keer iets uit de la.
En het ligt er al jaren in.
En als ik het zo af en toe eens tegenkom vraag ik me af waarom ik het niet afmaak.
Het begon dus jaren geleden met een blauwe borduurlap en wit borduurgaren.

blauw-borduurlapje

En ik had dit boek met allemaal leuke motieven en randen .
borduurboek


Zoals zo vaak maakte ik geen plan, maar begon gewoon.
En zover ben ik gekomen
blauw-wit-borduren
Nu ik het boek weer doorblader zie ik weer allemaal leuke figuren.
Gaat het weer de la in of steek ik weer een draad door de naald.


Bladzijde 5 van het cahier is wel af.

cahier-de-broderie-blz-5
een leuke bladzijde om te doen.

groetjes van Imke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...