"" voor mij - voor jou: kijkkastje

donderdag 24 november 2011

kijkkastje

Af en toe zie ik er één voorbij komen, zo’n leuk kastje (shadowbox) van Tim Holtz, zoals hier bij Rozemarietje.
Ik ga er zelf één in elkaar frutselen.
Op zolder een doos opgezocht, een tekening gemaakt en karton gaan snijden.
Daarna heb ik bakjes gemaakt.


doosje-1

Dan kan het grote kliederen beginnen met krantenpapier en behangplaksel.
Ik verf alvast een paar bakjes om te kijken of het een leuk kleurtje is. Achteraf is dit niet zo heel slim, want hier heb ik de verf verdund en was tevreden met het resultaat. Maar toen ik later alles ging verven ben ik het verdunnen vergeten en werd het geheel dus wat feller van kleur.


doosjes-2



En dan : het kastje vullen met spullen. ( thema tuin )



kijkkastje-1

tuin-kijkkastje-thema-tuin

Dit is het geworden. Het is niet zo’n strak kastje als dat van Tim, maar ik ben er blij mee en ik heb al een idee voor een volgend kastje.

groetjes van de I van IenE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...