"" voor mij - voor jou: bungeltje 2

dinsdag 6 september 2011

bungeltje 2

Toen ik laatst in den Bosch was viel mijn oog op een rek met een aanbieding van mozaieksteentjes.

één euro per verpakking slechts!

RIMG0510

Had ik het nodig?
Nee!
Kreeg ik al visioenen van de bungeltjes die ik er mee zou kunnen maken?
Ja!

Kopen dus Knipogende emoticon…..

Ik maakte 2 bungeltjes, de ene is gelukt (met het vogeltje) maar de andere heeft nog wat verder denkwerk nodig.

mozaiksteentje1
mozaiksteentje2

Het vogeltje is gestempeld, ieniemienie plaksteentje als oogje, koperdraadje met kleine kraaltjes aan de achterkant tussen de lijmricheltjes van het steentje geplakt, geëmbossed stukje aluminiumtape aan de achterkant (over het koperdraadje heen) en……….
dragen maar……….

mozaiksteentje3

Ik ben er blij mee Glimlach

groetjes van
de E van Iene

p.s. als je denkt: waar blijven toch de berichtjes van de I van Iene?, I is lekker op vakantie in de regen Knipogende emoticon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...